FAQ

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:
• Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι’ αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
• Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.

Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απλώνεται ένα ολόκληρος κόσμος τεχνολογίας, τον οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας με ένα κλικ. Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτηση έχουμε διαιρέσει την τεράστια γκάμα προϊόντων μας στις υποκατηγορίες από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την Αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων του παραλήπτη και πατήσετε Αποστολή Παραγγελίας, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται με δύο τρόπους. Και στις τρεις περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.Οι τρόποι είναι:
• Με e-mail στο sales@kentro-lampas.gr
• Τηλεφωνικά στο 210-8547786

Το kentro-lampas.gr φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων του είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο sales@kentro-lampas.gr

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το τυχόν πρόβλημα τηλεφωνικά στο 210-8547786. Αν αυτό δεν είναι εφικτό τότε θα σας δώσει ο συνεργάτης μας ένα κωδικό έγκρισης επιστροφής και εσείς αναλαμβάνετε να το επιστρέψετε σε εμάς. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση είναι του kentro-lampas.gr αν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη εκτός και αν ο πελάτης παραδώσει το ελαττωματικό προϊόν στην φυσική μας διεύθυνση: Κορδάτου 6, Καματερό, Τ.Κ 13451

preloader